Subject: A1 kategooria nõuded
From: "Ramo AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 10:22:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Oleme Suzukide maaletooja ja seoses liiklusseaduse muudatusega soovime 
rohkem infot saada kuidas näeb välja A1-kategooria koolitus sellel aastal 
kui inimene soovib b-kategooria juhilubadega A1-kategooria sõidukiga sõitma 
hakkata. Meil kliendid küsivad seda ja siis teame valmis olla selleks ja kas 
tekib nõudlus nende sõidukite vastu.

Lugupidamisega // Best Regards,

Urmo Prank

Ramo AS

Kesk tee 3, Jüri, Rae Vald

75305, Harjumaa

 <tel:+3726211710> +3726211710

www.ramo.ee <https://ramo.ee>